Våren är här!?

Idag kan man tro på vår! Väldigt fin ser det ut att vara ute, jag var väldigt optimistisk och hängde ut de nytvättade lakanen. Jag tror inte de torkar men har vi tur så luktar de gott sedan. Såg även i fredags att det finns snödroppar i rabatten, då måste det ju bara vara vår!

Detta är bra dagar, jag är glad. Mest över jobbet som jag skrev papper på i fredags. Känslan att veta vad man ska göra den dagen skolan slutar är verkligen toppen. Administratör är inte så illa och jag tror det kan bli roligt, utvecklande och ge en riktigt bra inblick i verksamheten. Det dumma är att det ligger så många mil bort. Sovplats i Vara sökes.... Ja jag ska leta  vidare :p

Helgen bestod av en trevlig eko dag på Flämslätt. Det var en riktigt lagom dag där man fick till sig lite nyttigheter. De visade även en rolig reklam som gick i England tror jag det var, kika på den här: http://www.youtube.com/watch?v=eOHAUvbuV4o (kortare variant som är minst lika rolig: http://www.youtube.com/watch?v=9hzX4Mm6CfA)

På lördags kväll kom Rasmus på besök :) Riktigt trevlig och vi kollade faktiskt på melodifestivalen. Själkvklart vann fel låt men vi kan inte säga så myckte om det eftersom vi inte röstade ;)

Resten av helgen flöt på. I går kväll var det dags för dansträning för Johannes och jisses vilken träning. Hade så roligt. Vi skulle dansa utan att använda turer. Tränade både långsamma och snabba låtar och det var så roligt att bara få göra vad man kände för utan att snurra. Det gjorde att vi kasnke inte riktigt vad överens men det är en träningssak, att kunna läsa varandra. Konstigast var att man var svettigare då det gick långsamt än då det gick fort... Nu längtar jag till fredag då det blir dans i Skara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0