Ingen dag är den andra lik!

Inga ursäkter finns! Jag har helt enkelt inte tid eller lust att blogga just nu, i alla fall inte tills idag. På något sätt smög sig en lite höstkänsla på mig och jag kände nästan för att få mysa in i härliga tröjor och tjocka strömpor för att inte frysa då vintern kommer. Den känslan varade bara någon sekund, längtar mer ut i solen som just nu skiner!

Jobbar för fullt, nu är den mest hektiska perioden här. Idag har jag gjort mina första skarpa avräkningar. Hinner inte med så mycket mer. En sak som är lite skönt med att det nu har blivit höst är att dansträningarna drar igång igen. Väldigt kul! Två tävlingar är inbokade i höst hittills. Fotograferingen rullar också på och förra helgen fotade jag fälttävlands SM för ponny. Jätte kul! (Vill ni se bilder, klicka här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0