Hey Vårkänslan!

Ja den fanns igår iaf, idag låg det lite vitt puder ute på altanen då klockan ringde. Men det är redan borta.. Jobbar hemma idag, ska skriva en hel del. Så skönt att då slippe åka 8 mil + att jag och A kan åka tillsammans till dansträningen ikväll vilket inte har skett på 9 månader.

På tal om dans, i söndags gjorde vi våran bästa tävling hittils och hamnade på en femteplats. Bakom oss hade vi mängder bra dansare! Så inspirerande och nu är det bara att träna vidare till de två återstående tävlingarna i vår.

En anledning till att jag är hemma är att jag ska dietisten alldeles strax. Där ska jag förhoppningsvis lära mig vad jag kan äta o inte för att hålla magen i styr. Lakosmage hej! (hejdå!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0