...

Det är en skön helg, en välbehövlig helg! Veckan som gick har varit helt galen, två dagar jobb i Skara, upptakt i Nyköping med Ltm och sedan första dagen på nya jobbet. Ingen ro där inte, telefonen blev min direkt och det går inte att fundera ut vad första frågan blir (eller hur man löser den) innan det ringer. Men jag tror det kommer gå bra. Får två dagar på mig nu att försöka göra det bästa innan det blir nationaldag och ledigt igen. Känns bra att få lite andrum mitt i veckan.

I torsdag så jag hej till AT11 som var påväg på bal och i fredags slutade de i Skara. Tog massa bilder på dem då de var så enormt fina i sina klänningar och frackar. Kan visa några sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0