Förutom ditt o datt är livet rätt bra!



Förutom tandvärk som har hängt i sedan i onsdags då tandläkaren "fixade" min visdomstand så är livet rätt gött just nu, vilket bilden ska visa... Varma, soliga, härliga dagar som har spenderats ute. fredagen var det studentfirande på Uddetorp vilket är fantastiskt kul enligt mig. God mat och en trevlig kväll blev det i Fambo hos kusinen. Under lördag och söndag har vi börjat bygga altan, jag och Anton. Det kommer bli toppen bra och imorogn ska jag ut o ragga virke så vi kan fortsätta. A´s far finns i bakgrunden som rådgivare då han har byggt en stor altan till deras hus rätt nyss. Skönt att ha någon att bolla med.

Vi har även redan klarat av första veckan av de 4½ i skolan, har lite svårt att fatta att det snart är slut. 2 år går verkligen enormt fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0