Fotobag.se

För en månad sedan, ja mer eftersom jag fyllde den 17e, satt jag och trånade efter denna väska och skrev den överst på önskelistan. Denna fin fina lila, opptimala fotobagen! Jag fick den inte i födelsedagspresent men har ändå haft den i tankarna flera gånger i veckan efter att jag fann den hos fotobag.se. Nu finns ändå en chans att vinna den hos LINAFOTO.

Favoriten och den jag fastnade för vid första ögonkastet var Mimi - Lavender. Perfekt färg, perfekt lösning, perfekt storlek, Ja ni fattar! O visst är den fin: Mimi - Lavender

Framför allt behöver jag den för att min fotoväska, nej nej, mina fotoväskor, idag ser ut såhär:



De är fulla och ja, jag måste ha två, och inte ens det räcker. Inte så kul att bära runt på två väskor (jag får sluta köpa kameragrejer blir alternativet). Inte är de snygga heller.



Så som en försenad födelsedagspresen önskar jag mig en vinst hos LINAFOTO och Mimi - Lavender fotoväska hos fotobag.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0