Inlägg till Em!

Detta inlägg tilldelar jag helt och hållet Em <3

Jobbet går bra! Mycket mycket att lära och kunna, känner att jag börjar få myndighetstänk, börjar formulera meningar och ord på ett helt annat sätt då det skickas ut mycket brev som ska vara "korrekta". Rättstavning och hela den biten har aldrig varit min sak men snart kan även jag se felstavningar och vem vet, snart kanske jag korrekturläser även alla dessa blogginlägg! (med betonging på ALLA, då de är så många senaste året!)


Snart är det jul, mycket snart, kommer du hem då Em? En del julklappar är inköpta, andra tar fart i huvudet och jag hoppas kunna fixa lite imorgon då jag kommer till stan. Fast i Mariestad kanske man inte ska ha förhoppning om att hitta alla klappar heller. Får nog se till att det finns tid för en liten tur till Skövde under helgen. I helgen ska det även bakas julgodis och gå på födelsedags kalas samt en lite sväng om på dansgolvet, tjoho! Låter redan nu som helgen kommer gå fort och antagligen har vi inte hunnit allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0