Vårstil!

Nu är den nya designen klar. Hoppas den ser ok ut på alla datorer. Denna veckan har jag varit många dagar i Vara, tre närmare bestämt och imorgon är det påsk så jag tog en dag påsklov, typ. Sitter och filar på rapporten trods allt. Bara en vecka kvar nu sedan är det åter tillbaka till skolan. Nästa vecka ska vi ha examination vilket känns lite nervöst men förra veckan fick vi träna och jag fick bra kritik från klasskompisarna så det känns ok, lite att tänka på vilket är skönt att veta innan man står där framför främmande människor.

I helgen var det även kalas som gällde, min 24-års dag firades. Fick så enormt många Grattis -tack alla ni! Av A fick jag ett objektiv Canon 50 f/1,8. Åå vad glad jag blev. Har fotat massa de senaste dagarna. Igår avslutade vi en dålig dag med mat i hemnen och mycket fotande, kika på resultatet:



Canon EOS 550D Canon 50 f/1,8
Klicka på bilden för att se den större.



I eftermiddag blir det en sväng till stan och sedan en lång promenad för hoppningsvis.
Trevlig påsk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0