Klassfest och dansglädje.

Oj vad det var längesedan. Kommunikationskursen är nu slut och redovisad. Var väldigt nervös inför redovisningen eftersom en föreläsare skulle sitta med och sedan ge oss feedback. Men det gick bra och jag tror vi är godkända =) Nu har jag dragit igång LIA period 4 på lagerhuset i Vara. Ska göra odlingsråd för höstvete. Var där idag och det känns riktigt bra. Kommer nog bli en rolig sommar där.

Eftersom jag inte minns allt som hänt sedan sist kan jag bara säga att vi hade en toppen klassfest!! Tjo vad bra det blev och vad roligt vi hade. Kalas och trevligt var det också då vi åkte till Skåne i torsdags! Torsdagen spenderades på MILA mässan i Malmö och på kvällen åt vi en riktigt god middag och avslutade på en mysig pub. På fredagen var det studiebesök som gällde, Egonsborg, Hallongården och Findus blev det innan bussen vände hem. Kan tänka mig flera klassresor/fetser eller andra trevligheter med det folket!

I söndags var det danstävling igen! Jisses vad duktiga alla var i våran klass och jag hade helt gett upp efter uttagningen men tji fick jag. Vi fick dansa final ihop med alla de andra som var så duktigt. Så glad var jag! Tredje gången vi får gå ut och de ropar vårat namn till finalen. Dock blev vi sist där men vad gör det då vi fick dansa två gånger!? 7av 14 slutade vi. Nästa tävling är i slutet av april.
Söndagskvällen blev också jätte bra, dans till Sannex. De bjöd på sig själva, och man kan inte snacka om söndagsdans, stämningen var på topp. Dansade en hel del då det var mycket bra folk att dansa med. Det bästa är ju att det inte så långt hem.

Nu ska jag varva ner för att sova gott inatt då morgonen blir tidig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0