En bra fredag med trän-lunc-prom

Åå vilken bra fredag.

- Eftersom den var schemafri fick jag sovmorgon men vaknade ändå halv 8, självmant och kunde med gott samvete slöa en halvtimme till i sängen. 
- Lite frukost och kaffe innan jag fick positivt besked av lagerhuset ang jobb vilket kändes toppen.
- Spolade av den värsta skitan av bilen,
- åkte till staden och gjorde ett skönt pass på gymmet
- Träffade senan Emelie för en lunch. Bäst att passa på då hon är i stan =)
- Svänge förbi hemma då jag kört henne hem och sedan gick jag o mamma en promenad med vovven.

Nu har jag landat i soffan med en kaffe kopp (som precis är slut) och Skid-VM. Hela dagen käns positiv. Nu saknas bara våren som också den är påväg!

Imorgon bär det iväg på danstävling, blir nog bra. Ska bli kul att åka eftersom nästan hela klubben är anmäld till tävlingen. Lite mer än de senaste gångerna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0