De där med kommunikation

Vet ni vad kommun betyder?
Gemensam

Vilka toppen dagar vi har haft i skolan nu. Två dagar med jätte bra föreläsare, dock lpnga dagar och mitt huvud känns som en urvriden tvättsvamp just nu (iaf om de kunde ha en molande värk också) Men den är full av nya tänke sätt och information. I slutet av veckan ska jag sätta mig och läsa igenom alla antekningar eftersom jag tror man glömer fort då det blir så mycket info på kort tid och dessa föreläsningar ville man suga åt sig allt!

Imorgon har vi LIAvärds träff. Hoppas det blir en bra dag. Vet inte riktigt vad jag förväntar mig av den...
Therese har nästan övertalat mig att starta företag också, eller gå på F-skatt iaf. Nja, får nog överväga det ordentligt och isf ta tag i det snart, eller hur!?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaaaaa, klart du ska! Det finns inget att fundera på alls. Gå till Richard på drivhuset så lovar jag dig att han inspirerar dig. Jag var ju likadan innan jag vågade ta steget! Lycka till kära vän!

2011-03-03 @ 11:40:45
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0