Att jobba hemifrån.

Denna veckan som int har innehållt föreläsningar i skolan har jag mestadels spenderat hemma. Just nu, då det är skola imorgon har jag kommit igång med pluggandet, typist! Men det börjar fylla bra i rapporten vilket känns toppen, den kommer bli bra tillslut. Vårat fall som också kändes smått omöjligt till en börja med börjar få ett riktigt bra avslut och kommer vara ett av de fall som har gett mig mest och som jag är mest nöjd med.

Idag har jag haft träning på schemat, spinning i 1h (kort i taket) fick med mig Per, en gammal klasskompis som hejjade på och det var riktigt roligt. Det bästa är att kroppen känns stakt, det gillar jag. Bara att fortsätta hålla i detta och undvika godis (!!!) så kan träningen verkligen börja ge ett kännande resiultat. Det var ett tag sedan den gjorde det....

Har även hunnit med en växtodlingsträff i Vara dessa dagar och ikväll är det dags igen, då med Lantmännen på Torsö.

Imorgon är det heldag i skolan och dagen avslutas med klassfest! :) Hoppas alla tar sitt ansvar och fixar det jag bett om så kommer det bli en toppen kväll som toppas med dans på Focus till Scotts. Det som saknas idag är dock musik och musikanläggning, tja, det löser sig säert :)

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0