Nytt år, nytt 2011

Tiden gå så fort, kan någon tala om var den tar vägen? Inte jag heller.... Kändes så avlägset med 2011 då skolan började i höstas. Detta är året som jag slutar skolan igen, förhoppningsvis för sista gången. Detta året hoppas jag få ett riktigt bra jobb och sedan leva livet vidare.. Vi har ju alltid pratat om allt vi ska göra efter jag slutat skolan och fått ett jobb, får se hur långt vi hinner detta året med de planerna.

Nyår som skulle firats i Grästorp blev inställt eftersom Carro hade fått en rejäl hjärnskakning. Alternativet var att sitta själva här hemma eller gå ner en sväng till mamma och pappa där farbror+fru och faster+man var. Vi givck ner och hade en riktigt trevlig kväll. Självklart kändes det lite att inte fira med sina egna kompisar, spec då man såg hur kul de hade ihop. Men kvällen blev bra och mamma hade gjort grymt god mat! :-)

Nu ska jag slipa det sista på årsresumén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0