Tiden rusar fram..

 

Oj vad dagarna går fort. Att helgen skulle göra det de visste jag ju men att veckan skulle flyga så fort förbi var jag inte riktigt med på. I fredags var det en toppen kväll i Fkp då Wahlströms bjld upp till dans.Många roliga buggar och mysiga foxar blev det. A hade tyvärr fort ont i sitt knä :( På lördagen var det tävling, en tävling som inte utvecklade sig riktigt som jag ville, 4 av 7, hade nästan räknat med en pallplats efter finalen och det var det flera som hade. Får vara glad att resten i klubben tyckte vi dansade så bra så det borde ha räkt :) Bara att träna mera.



I måndags for jag till Vara och Varaslättens lagerhus för 2 dagar praktik. Kom hem med ett sommarjobb. I deras silo. Hoppas det bli bra, då kändes det så himla bra, nu är jag mer tveksam men det är ändå ett jobb och jag kan ju inte tacka nej i tron om att det ev dyker upp något annat. Så får det bli. Någon som vet nått att hyra runt vara? Nä, tänkte väl det... Får fundera mer på det.

Nu har jag varit med Jörgen på Freja idag och lika så imorgon. Det är toppen kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0