Inte visste jag att det var livet.

Hur svårt kan det vara att komma igång o plugga? Jätte svårt tydligen.  Har flyttat runt på flera ställen i lilla huset för att hitta det optimala tänkar stället men än har det inte hjälpt. Får försöka lite till, bara lite.

Skolan har nu dragit igång igen med kursen kommunikation. Igår hade vi kurs i att uttrycka oss via kroppsspråk och tonläge osv. Hjälp vad vi skrattade, samtidigt som jag känner någonslags hat-kärlek till dagen. Nja, den tål att tänkas på. Vi har inga mer lektioner denna vecka och planen är att Lian ska bli klar samt att jag ska börja titta på pbl fallen vi fick. Fast imorogn ska jag, Petra o Petras syster ut på roligheter, gbg horse show. Tjoho.



ps. Jag har inget hår kvar på huvvet, klippte mig igår och jisses vad skönt det var. Återkommer med ett kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0