Åter till vardag

Så flöt ännu en helg förbi. Denna helg har vi firat A´s födelsedag som var igår. Släkt, mat och tårta, inte helt fel. Och o lördags lyckades vi lura honom, jag, hans kusiner och bror.  A trodde vi skulle på bio, bara jag och han men istället åkte vi till Arenan och mötte upp de andra för 1h bowling och sedan mat på Riviera. En mycket trevlig kväll och A hade inte en aning vilket gör det hela ännu roligare.

I fredags gjorde jag slut på massa pengar. Inte bara en födelsedags present till A (det var inte den som kostade) utan Vero Modas vår kollektion. Hittade hur mycket som helst som jag ville ha och efter lite provning, övertalande från A så hade jag med mig 2 skortor/tunikor, ett par jeans shorts och en schal hem. Presentkortet från jul tog slut och jag fick lägga på en hel del, så mycket vet jag inte när jag köpte kläder för sist men å vad fint det är! Kan ju försöka få upp bild…

Igår var det vardag igen och jag åkte med rådgivare från HS på Greppa besök, grovfoder modul. Trevligt men det blev bara haldag eftersom bonde nr.2 ringde återbud. Men det är bestämt att jag får åka med HS mer.  På kvällen bar det av för första dansträningen får året med Johannes, vi övade på kvinnligt och manligt samt tempoträning. Var helt död då det var dags att åka hem. Men roligt var det. Han spelade bla en gammal låt från Poets, en skiva som jag köpte för enormt länge sedan på vinst o förlust men gillade! Kanske inget man skryter om att man har men å va det var kul att höra deras låt igen Vill ni lyssna på dem gör ni det här: Poets – We are Poets

ps. katterna gillar att jag är hemma idag, de är jätte sociala :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0