Vårvarma vindar

Efter att ha svurit över detta förbaskade internett i flera dagar, ja ända sedan i onsdags fick vi igång det nu ikväll. Skönt eftersom det mobila vi har använt undertiden inte fungerat något vidare bra... Dock har det inte spelat så stor roll eftersom hela helgen har vi spenderat ute och grejjat i trädgården. Jag har fått ordning på mina drivbänkar o de står nu med hästgödsel i och förhoppningsvis brinner.. Jag hoppas kunna odla i dem till helgen som kommer. Vi har också vårstädat bilarna, bytt däck på dem, planterat lite blommor osv.En toppen helg helt enkelt..

Idag var det åter dags att fara till Vara och min rapport jag pysslar med håller på o bli väldigt stor men också väldigr lärorik. Jag hoppas jag hinner prata med lite lantbrukare också. Satt för övrigt fast med tåget mellan Österäng och Äskekärr idag, toppen, verkligen. 30min stod vi nog stilla, så nära Lugnås där A väntade eftersom vi skulle till Götene o träna. Tillslut fick vi åka tillbaka till Österäng och A kom dit istället. Vi hann inte till träningen men vad gjorde det, vi hann dansa iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0