Genom Kay Pollak

När jag ber dig lyssna på mig och du börjar ge mig goda råd
Har du inte gjort vad jag bett dig om.
När jag ber dig lyssna på mig och du börjar förklara varför jag inte ska känna som jag gör
Trampar du på mina känslor.
När jag ber dig lyssna på mig och du tycker att du måste göra något för att reda ut mina problem
Sviker du mig, hur underligt det än kan låta.
Kanske är det därför böner hjälper en del människor.
För gud är stum och han ger inga goda råd eller försöker rätta saker och ting.
Han lyssnar bara och låter mig klara mig själv.
Så lyssna bara på mig är du snäll och vill du prata kan du väl vänta på din tur om en liten stund så lovarjag att lyssna på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0