Bra danshelg!

Oj vilken helg det blev!! Lördagen blev tidig då danstävlingen i Götene skulle ordnas. Vi var där runt 8 och började jobba och hjälpa till. Frammåt 2 var det våran tur att dansa och efter att ha hört på dansmusik från kl 10 var man rikitigt riktigt sugne! Tyvärr gick det inte hela vägen för oss, kanske var vi (jag) för taggade? Blev riktigt besviken över våra siffror men jag får väl ta på mig det, ska inte backa ur snurrarna, jag vet! :p Kanske blev bevikelsen så stor för att vi gick vidare sisst då man absolut inte var berädd på det. Förhoppningen att gå vidare var stor och för att vänja huvudet vid att ladda om... Jaja,  bättre tur nästa gång vilket blir 20 nov på R-tävlingen som annaordas i Götene och vi har även anmält oss till Karlstad 5dec. tjoho!

I söndags var det dags för ännu en tur till Götene för att dansa till Blender å det var en toppen toppen kväll. Jag är riktigt förtjust i det bandet och de gjorde iaf inte mig besviken. På fredag är det dags igen, då till Whalströms, och jag längtar redan!

Just nu ska jag plugga in rapporten som ska redovisas imorgon. 20 min har vi på oss så jätte alvarligt blir det väl inte men jag är lite nervös om det kommer knasiga frågor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0