Helgen i gbg.

Igår kväll kom vi hem igen efter två dagar i Göteborg. Började fredagen med att leta oss fram till Jossi som mötte upp på järntorget där vi gick till ett mysigt café och fikade. Kul att träffa Jossi och tiden gick väldigt fort! Pratade om allt möjligt och åt smarriga pajer. Sedan programerade vi om gps´en och begav oss till hotellet. Tack och lov för gps när man kör i en storstad, hade inte hittat annars!! Väl på hotellet blev det bubbelpolsbad innan vi gick ner till Rondo och såg Magnus Ugglas revy.

Revyn var toppen och vi har verkigen fått smak på detta med revyer, musikaler eller konserter. Kanske man skulle göra sånt varje månad? Nu körde ju Robert Gustavsson "Jag är inte bitter" på Rondo, den skulle också vara rolig att se. Men så mycket som jag skrattade till Ugglas revy vet jag inte när jag gjorde sist. Super med andra ord! Och Annika och Per Andersson är ju också toppen komiker som stod för n härlig del av underhållningen!

Well, igår innan vi åkte hem blev det en tur på nordstan där jag hittade två par nya jeans. Behövligt då jag upptäckt att två av mina nuvarande är så slitna så de håller på att spricka. Sedan åkte vi vidare till mormor och morfar där det blev lite fika och mat innan vi åkte sista biten hem. Det är kul att se hur glada de blir då man kommar.

idag ska jag bota huvudvärk som kommit under natten :( Plugga och tvätta bilen står också på schemat.


Kommentarer
Postat av: Therese Eriksson

Va kul att det blev lyckat! Låter som en kanonhelg i Göteborg! Bra idé att gå på evenemang nån gång i månaden, det ger nog styrka i vardagen om man kan få komma bort en stund o släppa allt runtikring sig o bara skratta! Kram

2010-02-28 @ 13:03:33
URL: http://cayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0