Lördag

Nu har vi varit i Skara =) Idag var det vernissage av fototävlingen som jag var med i ihop med Therese bla. Var jätte kul att se allas bilder och hur man hade tolkat de olika orden.Jag vann inget, hade inte räknat med det heller, men jag är nöjd. Det var bra för alla bilder var klara och det syndes tydligt vad det förestälde. Det är jag nöjd med!

Känner mig lite piggare idag, skönt. På måndag är det studiebesök planerat och jag vill inte missa det! Vi ska även försöka grejja lite i trädgården nu, serva gräsklippar bla. Sedan är det snart dags att ge kossorna mat med, mamma och pappa är ju i storstaden och lämnar då över till oss. Ska få ge mig på den nya lastmaskinne nu så får vi se hur det går.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0