Trött

Jag är så trött!! Det är en kämpig dag då man har ekonomilektion 6h på en dag. Började 10 imorse med provet, kasnke skulle jag läst lite till.. Eller tänkt efter lite mer än vad jag gjorde. Hoppas det blir godkänt iaf. Sedan efter lunch var det dags för bokföring. Fuderar än en gång på om jag verkligen valt rätt, blir så trött på allt efter en sådanhär dag. Önskar vi kunde delat gruppen i en lite snabbare och en långsammare som det har varit tal om, men det är väl bara att bita ihop. Fick en uppgift idag iaf som vi ska göra, den ska bli lite rolig, tror man kan lära sig mycket på den!

Efter en sånhär dag är jag helt handlingsförlamad och gnällig, framför allt gnällig om ni frågar A. Önskar jag kunde slå bort det...Får bli säng tidigt ikväll och imorogn är det två föreläsningar och sen är vi fria tre dagar, då blir det att jobba med uppgiften!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner mig också irriterad efter dagens lektion, men jag kan inte riktigt sätta ordet på varför. Tycker att kristina verkligen kämpar o har tålamod med oss men jag tror som du att vi skulle vara två olika grupper, för i dag blev det bara så himla rörigt! Hoppas uppgiften är givande! Vi lär ju höras o bolla den antar jag.

2009-11-30 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0