Första advent

Ställde precis fram en kopp kaffe och kikar samtidigt på omhoppningen i Globen genom tv-rutan. Hade varit kul att vara där :) Har varit det en gång, det är stort! Det blev nästan lite jul stämning idag, frost ute och solen är nästan igenom dimman vilket gör att det är ljust och lite vitt. Härligt!

Har pluggat en stund nu, imorgon är det prov! Jag hoppas det går bra och att jag har läst tillräckliget. Kommer bli arg om jag inte kan sakerna för då vet jag ju att jag läst för lite och det är bara för att jag är lat! Men vi får se. Ska även få ett fall imorogn vilket blir spännande. Får se om vi får nya grupper eller ej.

Idag ska vi även försöka få upp adventsljusstakar och en stjärna. Så blir det ännu mer stämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0