torsdag

åå, det var så skönt att vara ledig idag så det liknar inget. Mår inget vidare, A har väl smittat mig med skiten han har haft tidigare i veckan. Men jag fick sova ut och nu känns det lite bättre. Sov ända till 10 då pappa ringde och väckte mig. Tydligen hade mormor och morfar varit här då och knackat och tuutat med bilen precis utanför utan att jag reagerade. Hm, sov nog djupt. Fick fina inflyttnings presenter av mormor, mänlogen, kakor, bullar och bröd att fylla frysen med, härligt!

I tidsgs tapeteserade vi klart köket :) Blev jätte bra med blått där. Har även grejat lite mer ute i rabatterna. Imorgon ska jag försöka nubba och spakla taket i hallen så vi kan måla det i helgen. Sen är det bara stora rummet kvar :) Och så ska vi åka till skövde en sväng och kolla in lite saker. Måste ju ha nya gardiner lite här och var och kasnke lite blommor.? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0