onsdag

Nu börar jag bli trött på allting. Allt stök och damm som är hemma .Trivs underbart bra på solbacken men det vore så skönt om det kunde vara klart då jag kom hem idag. men det är det ju inte..

Igår tapetserade vi klart på kontoret (lilla rummet) Det blev jätte bra. Idag ska A sticka hem till sig och hämta hylla och skrivbord så får vi in lite grejer där = bort massa från storarummet.  Måste bara skura klart golvet där inne, höll på en i helvtimma igår sen pallade jag inte mer. Det var så skitit, massa bruna fläckar som man måste skrubba en och en.. Blä.!
Jag längtar efter att kunna lägga in bilder, men det är inte lätt då man inte har internett hemma. Har inte ens någon stnas att ställa upp datorn just nu!

Föresten, det blev ett missförstånd här förut. Då jag träffade Marianne första gången för dagen säger hon " Här kommer Helen som har ont i magen på torsdags morrnar" Jag stannade upp en stund och tänkte, att det hade jag då inte sagt! Jag sa däremot till Lisbet förut att jag ogillade torsdags morrnar men att det bara var en kvar nu. Detta var bara 5 min innan jagträffade Marianne så här gäller det bog att hålla mun. Jag ogillar torsdags mornar för att jag är själv på frukost och oftast brukar det vara bortåt 20 barn som man ska se till får mat, de ska inte slå ihjäla varandra, de ska hinna till skolan och samtidigt ska jag plocka undan disken så jag kan vara på lektion kl 8. Hektiskt, ja! Men att jag har ont i magen inför dem det stämmer då inte.. Får se om hon säger något mer nu då fritids börjar om 10min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0