årets första myggbett

Kliade hål på årets två förtsa myggbett igår. Det kliade så jag blev tokig och sen kom jag på att nu är det nog sommar ändå. Fick det bekräftat då jag tittade på vädret under kvällen och de visade upp till 29 grader på sina ställen i landet (OMG, 29 GRADER!) Tur att det inte var just här, tycker det räcker med 22 :)

Föresten, min sista dag i onsdags belv inte min sista dag, jobbar veckan ut. Så jag ska snart iväg och sen stänger jag idag så jag lär inte vara hemma före 6. Lite trist är det allt att jobba så sent men man får plocka fram dollartecknen i ögonen så klarar man det sen. Blir inget Sägnenas hus ikväll, TYVÄRR! Hade sett fram emot det och det kan inte bli mycket annat än bra då Whalströms spelar men just nu pallar jag inte! I onsdags var jag så trött och less på allt att jag inte vissta var jag skulle ta vägen, hade bara sovit 3h den natten också så jag vet inte vad som hände. Hade någon gett mig ett hårt slag i huvudet så hade jag tackat! Tur att A klarar av mig de dagarna det blir så. Nu har jag iaf sovit hyfsat de två sista nätterna så några utbrott blir det väl inte idag men att åka och dansa ikväll och inte få sova ordentligt igen för att gå upp på konfirmation imorn hade jag bara inte pallat. (förlåt Em och jag inte talade om det tidigare, men jag hoppades innerst inne på att det skulle gå)

Dags att åkergå till vardagen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

klart jag förstår gumman.. lite tråkigt bara. men det kommer fler gånger!! ta hand om dig nu! huvudsaken är att DU mår bra =) puss

2009-05-29 @ 20:14:15
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0