Veckan snart slut, igen!

Ja, det är otroligt vad veckorna går fort då man har mycket att göra.
Idag skulle jag stänga, det är lyx att få göra det nu på sommaren för de flesta går hem tidigare än vanligt. Idag gick sista ungarna vid halv 5. Jag tackar inte nej att låsa drren och åka hem då. Britta tar ju djuren då jag öppnar och de dagar jag stänger. Är bra. Så idag efter att jag kom hem har jag verkligen inte gjort någonting! A var till o med och hämtade mat, ja så lata var vi!

Veckan har för övrigt flytit på bra. Har gett djuren, kört in ensilage och strött utan några som hellst missöden. Fritids har också gått bra. Lite lång segt är det allt och väldigt varmt. Men jag ska inte klaga. Skulle inte vilja byta med dem som står i fabrik.

Vi har även bestämt datum för inflyttningsfesten nu. Håller på att höra runt med folk nu. Ska bli kul! ♥

Ps. Bjuder på en bild på mig själv tagen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0