En behaglig dag

Jaa idag har det varit en behaglig dag. Inställningen då vi klev upp imorse var att städa! Haha, vid klockan 5 kom vi igång med det.. Först var vi nere hos pappa en sväng och hjälpte honom lyfta dän lite grejer. Han skulle byta lager på gösselspridaren som står i ladan. Tog inte så jätte lång tid så vi var hemma lite före 9. Grejade lite då, fikade en sväng och sen la vi oss. Jag kände mig verkligen inte pigg, mådde dåligt. Men efter 30min sömn var det mycket bättre! Då ringde pappa igen, han hade fått bytt lagret och vi skulle nu lyfta upp allting igen. Sagt å gjort.

Sedan var det dags att dra in en sväng till stan. Skulle till systemet inför morgondagen. Fick gått till banken och handlat lite också. Då vi kom hem ringde, tro det eller ej, min far igen! Då hade det gått ut lite kvigor så det var bara att ge sig iväg ut i regnet. Regnkläder och stövlar på. Släppte även ut lite kvigor som Bengt kom men sammtidigt, då vi ändå var blöta liksom. :p

Hann även med en trevlig fika hos faster och kusiner. Kollade in Tias nyomgjorde rum vilket var skit snyggt! Det hade hon verkligen fått till. Ska bli kul att se hur Becka får det sen. Efter allt detta var klockan 5 och vi kom igång med vår städning. Haha. Jaja, vi blev klara iaf. Imorgon är det dags att laga mat och grejja. A åker till Mantorp och kikar på bilar. Vilken stil eller. haha.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

SV: Hm, kanske mejla mig med de frågor osv som jag ska svara på och om det är någon bild eller så så får du skriva det, så skickar jag över det i mitt svar sen =)

2009-08-01 @ 08:51:13
URL: http://tearsofanangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0