Helgen som passerade

Oj, helgen gick fort!

I fredags kväll blev det lite god mat efter att jag jobbat länge. Så länge blev det ju dock inte, för sista barnet gick hem redan vid 5. Gjorde inte mig så mcyket :) God mat och slapp med A i soffan, skönt.


I lördags kom Richard och Jessica vid 9 och då stack vi till Örebro. Blev en tur på IKEA. Fast vi gick där o 1½h så handlade vi inte mer än för 500:-, helt otroligt. Fast vi sa väldigt många gånger att "de där får vi vänta med tills vi har flyttat" Hihi. Kollade även på en säng som vi hade tänkt oss, men den känndes inte så bra. För jinglig och knölig, kollade då på en annan vi kikat på i katalogen men den var alldeles för låg, så det blev en tredje som vi inte kollat på tidigare. Så kan det gå, men det var skönt att ha kollat nu då så vi inte var uppe för att köpa en, då hade vi nog inte kommit hem med någon. Vi hittade även en kalas affär som bara sålde mattor inne på Marieberg, där tror jag vi kan hita vad vi söker utan att köpa den på Mio som kostade 5000!

På kvällen var vi bjudna på bio och jona och richard hade bestämmt att vi skulle åte på Reviära innan. Vi var lite sent ute så vi frågade faktsikt hur lång tid det skulle ta innan vi fick maten, ca 20min var svaret. Väldigt långa 20 min för det tog nästan 45. Vilket resulterade i att vi fick maten 25min innan bion började.. Hm.. Slänga i sig maten, den var verkligen super god dock!! Deras "miss" gjorde att vi blev bjödna på dricka iaf. Bion var ok.

Idag blev det födelsedags-lunch hos Kristina. Mycket gott. Många var vi också, hela högen samlade :) Fick se Benjamin igen också, han hade växt lite, men inte mycket. Höll honom en stund, så liten, så liten. For sedan iväg hem och iväg till Millan. Bosse var snäll och körde ner mig till ridhuset så jag fick träna til fredag då det är klubbtävling. Ska og försöka rida både LB och LC. Hon gick super bra, vi var själva i ridhuset.. :) Kunde till och med gorta galopen så hon gick riktigt mycket under sig, kalas! Bara hoppas det går bra på fredag också. ska bli kul att tävla igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0