18/10 -07

Önskade jag hade en fin bild, en bra kommentar och en härlig känsla att förmedla så ni förstår hur underbart det är just nu, men jag har varken det ena eller det andra. Känslorna finns inom mig och det är underbart!

Veckan har gått fort fast jag trodde den skulle sega sig fram. Den brukar ju göra det då man går och längtrar efter nåt, men som tur är det fredag imorgon och då ska jag åka hem igen. Lite onödigt vissa kan tycka då jag ska tillbaka till vara på lördag redan och vara med på dressyrmöte men det är det värt, tro mig! :)

Var på Elmia igår. Kan inte förstå varför alla maskiner ska vara så rysligt stora, helt sjukt! Men visst är det lite häfftigt att kika runt på dem men det är ju ingen "normal" bonde som kan ha en jätte traktor på 600hk. eller kan och kan men, a, ni fattar. trevlig dag var dert som sagt iaf, roligt med utflykt.

Nu blir det en sväng till grålle innan jag ska hem och hoppa i badet, för tro mig, bada ska jag för det är kallt ute!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0