SEXTONDE

Sov knappt nått inatt. Hoastade och hade allmänt ont överallt, svettades och frös om varannat. Inte värst mysigt. Hoastade så jag trodde jag skulle spy. Men hostmedicinen hjälpte lite iaf. Himla tur det. Har typ nyss kommit upp ur sängen, slappt jag vet. Hade ingen feber men ont i ryggen och ner i höfter och ben. och så hals och huvud då. Det är nästan det jobbigaste att ha ont, febern rör mig inte så mycket.

Får se när Robban slutar idag om jag ska åka till han eller hur det blir. Inte så jätte pigg och kasnke inte så bra att smitta ner dem men influensa. Men som sagt, får se vad han vill. Mamma och Pappa försöka iaf sälja sina biljetter de har till Lena Ph och Orup i Stockholm imorn, båda ligger ju deckade. Ska se om jag ska fixa nått att äta kasnke. Fast jag är inte hungrig men det är bra att försöka äta nått.

Vi hörs
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0