NIONDE

Då har jag gjordt undersökningen jag bävade för. Det gick riktigt bra. Fick ligga där och så fick jag lungnande + smärtstillande. Fasen en sån spruta skulle man ha, fixa billig enkel fylla på en gång. Haha. planchn på väggen snurrade fast jag låg ner. mm. Men de hittade inget iaf. Kan de utesluta det som jag nu skulle få väldigt ont i magen igen. Och sköterskan och läkaren var jätte jätte trevliga. Pratade kor och hästar hela tiden, bara för att få mig tänka på annat. och lite ont gjorde det. spec en sytund, så där så man inte visste var man skulle ta vägen. Kom hem och sov i 2½ timma. skönt! Nu kommer snart Robban, har längtat efter honom denna veckan. och så har jag en talrik fiskbullar stående och vänta på mig. Försöka äta lite.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0