Blä

Urch, jag gillar inte denna dagen. Provet, besviken på mig själv. Otroligt nervös inför måndag då vi får reda på det. Fick veta att de hämtar 13 av våra kor imorn, IMORN! :'( Totte var hel knäpp idag, ville inte alls som jag, jävla häst... blir så trött på han, fick inte ens ta i högertygeln utan protester. Åå, tänk om han bara kunde tala om vad jag gör för fel...  Mamma ville inte åka till ridskolan imorn, eller hon hade kunnat om de inte hade hämtat korna. :( buhuu..
Saknar någon att prata med, saknar att kunna göra som jag vill!

två possitiva saker idag dock

  • Fick ansökningpappren till Norge. höll på att gråta på sturt, fråga inte varför. Trodde väl aldrig att jag skulle ta mig så långt. stå med ansökan i handen, det känndes bra!
  • Pratade med Sussi och hon är så snäll och följer med mig till ridskolan imorn!! Tack snälla!!! Underbart!

Mm, kommer bli en jobbig dag imorn. det är det redan. vill bara lägga mig ner och gråta. fråga inte varför, jag vet inte..... saknar folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0