Tjugosjunde

180972-20

Oj vad trött jag börjar bli på att plugga. Det är redig tur att man inte har nått jobb just nu. Fast iof började jag ju tre veckor efter alla andra och det märks verkligen nu. Ska bli skönt då provet är gjort på torsdag! Då kanske man hägnger med lättare sen.

Provmjölkade igår och även nu på morgonen var jag uppe. Det gick riktigt bra, det som var skönast var att då klockan var 8 hade jag dushat och gick då och la mig igen. så skönt att sova bort hela förmiddagen! =) Pappa ville jag skulle ut och göra nått nu i eftermiddag med men nu vill jag bara plugga. Robban kommer nog ikväll med så då blir det ju inte mycket gjort. Avslutning på House ikväll med, inte missa!!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0