22/4 - 07

Hej och hå. hinner inte riktigt med att skriva här känner jag. Jobb jobb och plugg och i lägenheten har jag fort inte skaffat internet. Illa av mig.! Har sått färdigt allt på Bjertorp nu, det känns bra! Ska bara så lite majs sen ev nästa vecka på Viken. Fi fasen, det är inte kul. Men, men.

Trivs fort i lägenheten, nästan så man längtar dit till och med, men visst är det skönt att vara hemma och slippa ensamheten. Varit med Robban idag, och försökt plugga, vilket har gått sådär, men det känns iaf bättre nu än vad det gjorde i morse. och imorn har jag 2 h lektion. en timme själv till och med.

Var på min första hopptävling igår. Var med som hästskötare med Amanda. Det tod en stund innan vi luskade ut hur det gick till och att det var omhoppning direkt osv. men det var lite kul. Hennes Rock skötte sig jätte bra, en väldigt speciell häst. Mysigt! Väldigt kul att komma ut lite. och så fick jag testa mitt nya objektiv som jag fick i födelsedags resent. Ett med riktigt soom. Kul!!

Nu ska jag sova. Upp imorn!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0