Super foto tagg!

Oj vilket fotosug jag har. och inte har det blivit bättre genom att kolla igenom nevnariens blogg och fotosidan.. Jag är verkligen super taggad. Om det inte vore nog med en kamera som bara är 2månader så är längtan efter nya objektiv är super stor, hoppas kunna köpa något i vår iaf. Vad vill jag ha då?

Tamron 28-75/2,8 ett normalzooms objektiv som jag skulle vilja ha istället för det orginal som sitter på kameran idag
Canon EF 50/1,8 ett fast obketiv för att kunna ta porträtt


Inte nog med det, skulle också vilja ha ett rejält zoom objektiv för att kunna ta härliga bilder på hästtävlingarna, men ett sådant ojbektiv kan man kasnke hitta begagnat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0