En död karl!

Oj jisses, hade jag varit karl hade jag varit död nu. Förkylning är ordet! Antaglign får jag skylla mig lite själv som var på Olstorp i lördags och nog hade för lite kläder på mig. Rätt kul var det dock även om jag inte fick ta så många danssteg som jag hade hoppats på. Trevligt var det innan också ihop med Malin, Hanna o Clara -Tack för inbjudan Hanna!

Dessa dagar som jag har vatit hemma med rinnande nästa och ögon, värk i huvud och hals har jag ändå försökt jobba lite. Snart bara 2 veckor kvar på nuvarande jobbet och sedan byts det ut mot rena drömjobbet? Ska tillbringa 5 månader med att sälja.. Å så spännande! Jag har även läst en hel del och lärt mig nya saker i Photoshop tack vare överraskningen jag fick av A för några veckor sedan. Kan rekomendera Sannas Photoshop-recept för dem som gillar att lära sig nytt i photoshop.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0