Plugg, pluggar!

Plugg, pluggar.. har fått en stor uppgift i mjölkproduktionen och det är bara att bita tag i den.. Lite roligt är det och jag har nyss snurrat in på foderrelaterade sjukdomar hos mjölkkor. Svårt att släppa det och gå vidare för det är ju såååå spännande! Borde ta kontakt med en gård också så jag kan jobba med den också. Arbetet ska ju främst handla om uppfödning av kvigor.

Däremot funderar jag på hur det ser ut hos er då ni pluggar, lika rörigt som hos mig (fast det råder organiserad oordning!) Kolla bara:



- Präm från föregående år ligger framme
- Mjölkkoboken, under den ligger kosignaler
- Föreläsningsmaterial från dessa två veckor vi gått
- Kollegeblock där det finns oändligt många små kommentarer om saker jag ska komma ihåg att ta med
- Små notislappar här och där med bra hemsidaor och uppsatser som jag tänkte att jag skulle läsa
- Samt TVÅ kaffekoppar, haha, den ena står kvar sedan igår..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0