Ledig dag..

Åå vad det är skönt med en dag mitt i veckan som är ledig :) och för första gången kände jag att jag var tvungen att gå upp i tid för att hinna plugga på allt som ska pluggas på. Bra att vi får känna att vi lever! Teknikkursen flyter på och hittills har vi redan hunnit med 1½ fall, påbörjan på projektarbete och massa instuderingsfrågor. 

I fredags gjorde jag det som jag har funderat på länge länge. Jag gick och köpte mig en ny kamera. Det blev canon 550D vilken man också kan filma med och det går toppen :) Ute och fotade lite igår och hittade katten... Inställningarna var inte gjorde för rörelse vilket resulterade i en spök bild.
Närsom kommer fina Sandra hit och pysslar inför julen, mysigt!
  


Kommentarer
Postat av: sandra

Så himla häftig bild!

2010-11-29 @ 11:42:51
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0