B-day o Halloween

 Igår, när vi väl vaknade var det dags att åka på kalas :) Vi var och firade A´s kusin som fyllde år och träffade släktingar och åt tårta. Trevligt var det och Embla (3½ år) och Benjamin (1½ år) höll låda och underhöll oss till max. Vi blev inte kvar så jätte länge eftersom min skjuts gick vid 5 och innan dess var det dags att förvandlas. Jag hade låtar kjol av min kusin, en basker hittades på Kyrkans, snusnäsduk av mamma och mina egna strömpbyxor och randiga tröja fick bli min utklädnad till fransman. Jo just det, mamma hade ett gräsligt rött läppstift som passade perfekt in. Det gjorde också att jag såg blek ut -Ja som en fransman helt enkelt. Vi åkte till Karslborg, via Törebod och hämtade Sandra. Sanne hade ordnat med lek och mat innan vi gick vidare till Idas brygga. Det var en satlig blandning på utlädnaderna, allt från mjölkpaket, kossa, ängel, spökbarn (Jossi), Ffladdermus (Emleie), Zebra (Hanna) osv... bild på hela gänget finns här! Jag o Jossi åkte med Sandra till T-boda på natten där A var snäll och hämtade oss. Skönt att vakna upp i sin egna säng imorse....

Tack för en toppen kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0