Lördag

Jag är faktisk lite trött på min näsa och hals just nu. Trodde i onsdags då jag var feberfri att jag snart skulle vara helt pigg och fräch igen men icke. Sitter med en ömm hals som verkligen känns svullen och irriterad och en röd näsa som det bara rinner ur. Tråkigt!! Inatt vaknade jag av ett hostanfall där jag inte fick någon luft.

Igår blev det middag nere på gården med släkten. A stack till Linköping med en kompis och kom hem med en bil. En Audi gt - vit. Så nu har vi två bilar... (+hans arbetsbuss) Idag blir det mer släkt för mormor och morfar kommer och firar syster. Kul att träffa dem och jag ska se om jag kan få bo där i 7v i sommar nu då. Tror inte det blir några problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0