Lördag

För att vara jag är jag lite stolt att jag denna lördag redan har ätit frukost och druckit kaffe innan klockan är kvart över 9 :) Har även skrivit ut lite papper mm som ska med upp till ridskolan i eftermiddag. Känns bra att ha grejat med denna tävlingen, här får man åtminstånde ett tack! Är för övrigt en aning trött på vad tävlingsdatabas, RS Pro och startlistor heter. Det är inte alltid så lätt att plocka ihop så alla blir nöjda! Men nästa helg ska det vara över och sedan är det ingen tävling förän hösten.

Har laddat kamera batterien :) Det verkar som jag ska träffa fina Emelie innan jag drar till ridskolan för att ta lite porträtt kort på henne. Kanske får vi göra om det nästa vecka då jag har fått en reflexskärm :) Jag och Therese beställde varsin! Hoppas den är lika bra som jag inbillar mig och att man kan lära sig använda den! Vad tror ni?

Sedan ska jag som sagt upp till ridskolan, ta massa kort och göra reklam för hemsidan. jag har gjort en reklamskylt :D Så här ser den ut



Klicka på bilden för att se den större. Besök hemsidan kallgardphoto.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0