Helgen

Såhär dags på södags kvällar borde man väl sova då man ska till skolan imogorn. Men vi har inte kommit så långt. Jag är verkligen inte peppat på att gå till skolan imorogn. Flera dagar känns det som jag har varit hemma och faktisk fått ut något av dagen, imorgon känns som man kommer fördriva tiden inomhus utan att få ut så mycket av det. men jag hoppas jag har fel och att alla redovisningar blir bra och mycket diskussioner runt omkring. På torsdag och fredag är vi ju lediga igen så jag får väl ta tag i ute jobbet då igen.

I fredags kom vi iväg och dansade till Wahlströms i Fkp och det var så roligt! Henrik och Josefin var med för första gången på ett halvår typ och det gjorde u inte saken sämre. Grattis till dem som har förlovat sig sedan vi sågs sist :)  Igår blev det en sväng till Skövde och jag gjorde slut på lite pengar. En klänning, tre linnen och ett par byxor fick det bli. lite vardagliga kläder som känns bra att kunna använda i sommar!

Hepp, dags att dra sig till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0