Helgen som gick fort

Helgen gick fort! I lördags, då A hade kommit hem med den nya bilen sent om side, fick vi lite sovmorgon. Firade min syster som fyllde år det dangen ihop med mormor och morfar. Slappt och skönt :) Senare på dagen begav sig jag och A ut på en tur med Sussan, jag fick rida och A cykla och ta hand om kusinernas hund som ocksp fick springa med. Fin gick det, Sussi är ju sååå snäll. Höll dock på att drutta pga min ovana men det är sånt som händer (jag var ju bara på väg)

Man kunde ju se den ridturen som uppvärming av det som skulle komma under söndagen. Lite före 11 hämade Jossi och Emelie upp mig och vi for till Karlsborg, påvägen plockade vi även upp Sandra. Sanne bjöd på mumsig lunch innan vi styrde ut på krokarna mot Ösjönäs. Där var vi ute på islandshästtur i ca 2h. Jag bad om en skön saden eftersom sittknölarna redan innan turen protesterade. och jag fick verkligen en underbar sadel :) Den var riktigt mjuk och tydligen väldigt bra. Tyvärr var det en rätt så långsam tur vilket inte inehöll rikitgt så mycket fart som jag hade hoppats (då jag fick en pigg islandsponny) men det var enormt fint och rogivande! Tack Sandra, Sanne, Jossi och Emelie, en toppen födelsedagspresent till oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0