Fredag

Dagarna går så fort. Igår hade vi familje-eftermiddag hemma. Alla var hemma och ute och grejjade. Riktigt trevligt och ovanligt att hela familjen är samlad. Jag och pappa körde igång med veden som jag lovade att hjälpa till med. Bra gick det och vid 11 idag var vi redan färdiga. Då hade vi kört 3h igår eftermiddag och 3h idag. Toppen att få det fixat så smidigt =) Sedan har vi grejjat här hemma under eftermiddagen idag. Klippt gräset för första gången i år. Snart är det dags att gör iordning grillen för ikväll ska det grillas kött och äta potatisgratäng innan vi ska åka till Falköpig och dansa till Whalströms. Ska bli kul att komma iväg.

Håller på att pilla med en hemsida där jag ska kunna lägga upp alla kort på hästar och ryttare som jag tar. Får se hur det kommer gå =)  

emelies sida finns det försten lite mer bilder sen vi var och red i Ösjönäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0