Fredag

Vad dålig jag har blivit på att skriva. Just nu är det bara bilder som rör sig i mitt huvud. I början av veckan var jag och fotade terrängträning i Maristad, det var toppen väder och bilderna blev jätte fina! Igår fotade jag KM i Maristad. Tyvärr fick det gå inomhus pga vädret och ja ni kan ju gissa hur bilderna blev, mörka! Har ägnat en stund åt att ljusa upp dem men de blir inte så bra. Ska ändå lägga ut dem så alla får se, snart. Hemsidan börjar också ta fortm :) Jobbar ju utifrån blogg.se´s mallar vilket gör att det inte är så svårt. just nu funderar jag på om man kan ta bort möjligheten att kommentera.. någon som vet?

Det har varit skola tre dagar denna vecka och det har handlat om växtnäring. I onsdags fick vi vårat fall och jag ska jobba med hur växten tar till sig näringen med hjälpord av kretslopp, upptag, läckage mm. Är verkligen jätte taggat på detta. Växtodling är enormt spännande! Vi har även fått våran enskilda uppgift där jag ska göra en växtodlingsplan åt pappa :) Roligt, hoppas han tycker den blir bra sedan och kasnke kan använda den? 

Nu ska jag åter ta tag i min LIA rapport, den som jag skulle ha klart vecka 17 :/ Så kan det gå, planering!? Finns ju så mycket som är roligare än att sitta inne och skriva då vädret har varit hyfsat. Har sagt att jag ska göra det då det regnar och idag är en dag som lever upp till det. Riktigt gråmulet ute. Dock har jag och A planerat e liten tur i em, till baknen, Jack & Jones som har öppnat  i stan och till blomsteraffären :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0