Underbar dag.

Idag har det varit en underbar dag, sånna dagar kan jag ta flera av! Blev lite handling i förmidags, kikade på dörrhantag, fix till toan och det ena med det andra. Lunch hos mamma och pappa eftersom mormor och morfar var där. Kul att träffa dem och man får ju passa på så länge det går. Efter det tog vi oss en tur på skidorna vilket var jätte skönt! Solen sken och det gled bra i spåret. Fikade på trappan då vi kom och och njöt verkligen av solen, underbart! Mer slappa soldagar efterlyses. Veckan som kommer kommer innehålla mycket plugg. Läst fel på en uppgift så nu när jag har gjort halva får jag i princip börja om men jag lärde mig något på vägen iaf.

Nu blir det pizza, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0