Tränings dags!

Igår var det dansträningsdags! Vi ladde upp och for iväg till Götene där teknikträning med Åke och Rosita stod på scehmat. Sist vi var iväg funderade vi på våra vänster snurrar. Då var det Göran och tyvärr fick vi inte riktigt den tiden vi kände att vi behövde så nu var vi inställda på att reda ut vad som var fel med våra vänster snurrar. Sagt och gjort, efter 1h hade vi kommit på det med mycket slit, några arga miner åt varandra och mycket hjälp från Åke. Nu är det bara att träna gärnet på dem så de sitter sen. Antagligen är det då A inte flyttar på sig, jag vet inte vart jag ska ta vägen och kommer jag med lite för myckt fart då blir det väldigt konstigt! Får slå mig själv på fingrarna då jag tar fart och verkligen lyssna på vad A vill! 

Detta får vi högsta prioritet på träning fram till annandag påsk, då är det tävling igen!!! 

Kommentarer
Postat av: sandra

vilka fina bilder du har högst upp! KRAM

2010-03-26 @ 18:49:40
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0