Sista dagen själv, för denna gången

Idag kommer Anton hem igen! Ska bli skönt men jag tycker denna veckan har gått väldigt fort! Jag hoppas det kommer gå bra för dem att köra hem och att han är hemma innan det är mörkt :)

I torsdags vardet dans i Skövde, helt ok, lite för mycket damer och lite hög medelålder men lite dansat blev det iaf och en hel del prat med folk. Igår var jeg hemma och pluggade, gjorde bla Nötköttsprovet och det gick bra. Skönt att ha en sak ur världen. Ska sätta mig lite nu i em igen och sedan har jag måndagen på mig. Imorgon hade jag inte tänkt plugga så mycket..

Igår kväll blev det en kväll med Sanna, Sandra och Emelie. Tusen tack för det, är så kul att träffa dem och bara få umgås lite. Har blivit mycket sånt denna veckan och jag hoppas det kan hålla i sig. Behöver ju inte bli så bara för A är borta heller..

Ska som sagt plugga lite och sedan ta mig ut, är ju så fint väder idag igen. Våren är på väg! Fast det sägs att det ska bli ett snöoväder till innan det släpper. Tydligen gammal bondepraktika som hade att göra med soltimmar under julhelger osv, ja fråga inte, hörde det av någon.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så hemskt mycket Helen!

2010-03-14 @ 17:40:06
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0