Onsdag.

Man vänjer sig snart vida tt vara själv, nu går det rätt bra. Nej jag skojja bara, det är tomt! Klart att katterna blir glada då man kommer hem men de vill ju bara ha mat! Kul, man känner sig verkligen behövd då.  Har varit en dag om grisar idag i skolan. Allmänbildning som några säger då jag klagade på att jag kan alldeles för lite om grisar då jag inte riktigt hängde med på allt. Hehe, men det blir nog bra, snappade upp en hel del iaf.

Åkte efter skolan till underbara Ida! Oj vad jag hade saknat henne kom jag på men man kom snart in i den gammla stilen och tiden gick verkligen fort! Kikade på kort från de åren från Sötåsen och det var med blandade känslor! Skulle nästan ge vad som hellst för att ta tillbaka en tid där samtidigt som jag bara vill glömma. Sötåsen påverkade mig mycket och gör fortfarande! Hugger i hjärtat! Kasnke skulle jag behöva ordna upp vissa saker fort, fast det har gått så lång tid... Någon som vet hur man gör? Kasnke kan någon tala om framtiden, om jag ens behöver reda ut saker, glömmer man? Ojdå, det blev visst bara rörigt!

Jag hoppas det inte tar så lång tid innan jag och Ida träffas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0